غير مصنف

قصة انتقام امراة كاملة

 

رسلان: مش عارف.. مش قادر افكر حاسس ان تفكيري اتشل.. انا ازاي هقدر اطلع من البيت او اروح الشركه ازاي أسر: انا مكنتش متوقع كدا خالص دي حته مجمعه اداله كتير اوي بتثبت كلامها ومخططه لكل حاجه… المشكله انها عرضت كل ده قدام الكل رسلان: نادين طلعت ذكيه اكتر منا كنت متوقع أسر: بصراحه ده حقها انها تعمل كدا رسلان: حقها اكيد بس مش كدا هي كدا شوهت سمعتي وفض”حتني قبل ساره…. انا كنت حاطت فارس بس وعايزه انتقم منه بس دلوقتي نادين كمان هحطها من حسباتي وهندمها علي ال لحظه اللي فض”حت ساره فيها مهما كان فا هي اختي ولازم اقف جمبها متنساش انها بهدلتها قدام الناس كلها وكمان فديوه ضر*بها انتشر يعني الكل حرفيا شافه مش عايزني احاسبها علي ال عملته أسر: لا اكيد لازم… بتوتر.. طب انا كنت عايز اقولك خبر بس م وقته رسلان: خبر ايييييي تااني أسر: خلاص م وقته رسلان: متخلص يأسر قول أسر: شخص اشتري الاسهم بتاعت فارس مجهول محدش يعرفه حتي فارس ميعرفهوش رسلان بغصب: مجهول ميييين ده اعرفهوليييي فاااااهم

أسر: تمام رسلان: اهه عايزك تعمل ال انا هقولهولك ده دلوقتي أسر: اي هو رسلان: أسر: تمام اعتبره حصل رسلان: ماشي… نوال نواااال نوال: نعم رسلان: روحي نادي لساره من اوضتها بسرعه نوال: حاضر وبتطلع الاوضه مبتلاقيهاش وبدور عليها برضو مش موجوده نوال بتوتر: أستاذه ساره مش موجوده رسلان: اييي ازاي راحت فين دي أسر؛ معقول تكون هربت!؟ رسلان بيجز علي اسنانه من العصبيه: ساعتها مش هسمي عليها والله ممكن اهق*تلها فيها عند فارس ماجد: اللي انا سمعته ده حقيقي فارس: انت مكنتش في الحفله؟ ماجد: لا عشان تسنيم مراتي كانت تعبانه معرفتش اجي بس اول مسمعت الخبر ده جيتلك علي طول فارس: اهه.. الكل مكتوب مظبوط ماجد: انت مش مكسوف من ال انت عملته يفارس معقول!! فارس ببرود: كنت الاول اما بعد ال عاملته لا ماجد: بصراحه يفارس ده حقها يعني تخو”نها وتسكت؟ فارس: انا

 

مقولتش معهاش حق بس هي زودتها اويي دي نشرتنا واحنا مع انت متخيل! لا وكمان جابت مكلمتنا وم اي مكلمه والسلام لا اللي احنا كنا بنتغزل في بعض فيها انا مش عارف لحقت تعمل كل ده امتي لا وكمان كانت شغاله ف الشركه وبقت سيدت اعمال هي بميت ايد؟ ماجد بزهول: وانا بصراحه نادين طلعت قويه اويي فارس: وانا هعرفها مين الاقوي ماجد بسخريه: والله!! يبني دي شافتك بعنيها وانت بتخونها عايزه تعمل اي ده اقل واجب ال عملته فارس بعصبيه: انت جي تهون عليا ولا تزودها ماجد: انا لو شايفك ندمان حتي ولو شويه كنت هونت بس انا شايف ان مش فارق معاك فارس: هي مش فارقه معايا اما اللي عملته والفض*يحه فارق اوي و هحاسبها وبكره مش بعيد ماجد: لا ده انت بجح بجد يفارس انا متوقعتش انك تكون كدا بجد البنت عرفت انك بتخو*نها عايزه تعمل اي تسقفلك فارس: ماجد امشي يماجد عشان منمسكش في بعض ماجد: انا اصلا كنت همشي سلام فارس بضيق: اوف ايي ده في فيلا نادين سيف: انتي كويسه ينادين نادين:

 

اه كويسه سيف: كده ارتحتي انت-قمتي منهم وفض*حتيهم نادين: فضحتهم اه اما انت-قم لا لسه سيف: لسه بعد كل ده وبعدين انتي بهدلتي البت نادين: لولا اخوها شدني كنت كملت عليها سيف: انا بجد خوفت احسن تمو*ت في ايدك نادين: احسن.. وبعدين هما لسه شافو حاجه دي البدايه بس سيف: البدايه؟ نادين بشر: اه.. انا انتقمت لكرامتي بس لسه حساب انهم اقت*لو ابني وحراموني ان اكون ام لسه مخدش حقي كامل ياسيف لسه الجاي شديد سيف: انا عمري متخيلت ان ممكن في يوم من الايام تكوني بتكر-هي حد لدرجاتي ينادين ده الك-رهه والشر بيطلع من عينك نادين: ولا انا تخيلت اني ممكن اكون كدا بس بقيت واللي حصل حصل وصدقني انا مش هسمي علي اي حد يوقف جنبهم انا عارفه ان رسلان من دلوقتي حاقد عليا سيف: اكيد طبعا ده انتي مش بس فضح*تني اخته لا ده انتي بهدلتيها بجد انا خايف يعملك حاجه نادين: يفكر بس يق-رب مني او يعمل حاجه تضايقني و هو هيشوف هعمل اي انا

 

خلاص مبقتش زي زمان تقريبا بقا معنديش قلب بجد سيف: باين ان مبقاش ليكي قلب بصراحه..اه صح ده سوشيال ميديا كلها بيتكلم عنك وعن الفض*يحه وكل الصوره والفديوهات وضر*بك ليها كله نادين ضحك: انت عارف كنت بفكر اطلع لقاء تلفزيوني وافضحهم هناك برضو بس انا قولت مش وقته ورايا شغل اهم سيف بضحك: ده اللي ناقص بقا نادين : استني بس هو ايه الدخ-ان ده وبيقاطعهم صر-يخ مي مي بصر-يخ وفز-ع: حريييهه….الحقووو-ووو حريققهه ناااااادييييين… سييييييف… الحقوووووووو الفيلا بتوولعععع نادين وسيف بيقومو بيجرو بسرعه جدا عليها وبيلاقو الجنينه كلها بتولع…………….. نادين وسيف بيجرو عليها وبيلاقو الجنينه كلها بتولع نادين بفز-ع: سيف اتصل بالمطافي بسرررررعه.. مي هاتي مايه نطفي قبل ما تدخل علي البيت بسررررررعههه سيف بيروح يتصل بالمطافي ومي بيتجيب مايه وبيطفو النار هي ونادين و كف ايدها بيتح-رق وهي بطفي النار برغم م كدا مزالت بطفي فيها ومهماش الح-رق وألم ايدها

بعد 10 دقايق المطافي جت وطفت الحريق نادين بتنظر للجنينه اللي متبقاش منها غير رماد و بتقعد علي الارض وبتمسك الرماد و بتعيط سيف بيقرب منها عشان يحاول يهون عليها بس مي بتمنعه مي: سبها دلوقتي تطلع كل اللي ف قلبها وبعدين هي اللي زراعه كل حاجه بأديها وكانت كل ما تبقي مخنوقه بتيجي تقعد فيها وبالاخص المشتل ده كان كل حاجه بالنسبالها سيف بعصبيه: اما نفسي اعرف مين عمل كدا وانا مش هرحمه… بس ده كان قاصد انه يولع في الجنينه مش في الفيلا كلها مي: اشمعنا؟ سيف: اصل لو قاصد الفيلا كلها كان بدأ من عند الباب اما هو لف لحد الجنينه و ولع فيها وبكدا هو عارف ان نادين بتحب المكان ده بذات نادين ومزالت بتعيط: وانا هعرف مين ال عمل كدا وهتشوفو هعمل في اي سيف بيمسك ايدها: انتي اتح-رقتي نادين: حرق بسيط سيف: ده كف ايدك كله وبسيط!!… مي هاتي علبه الاسعاف الاوليه بسرعه مي: حاضر بيدخلو البيت وبيقعدها وبيحطلها كريم وبيلف الشاش علي ايدها سيف بخوف عليها: نادين انا بقول كفايه لحد كدا سبيهم ف حالهم لان هما مش هيسيبوكي وانا

 

لقراءة تتمة القصة اضغط على الرقم 12 👇⭕️👇⭕️👇

موقع كامسترو للسياحة العالمية من أفضل المواقع فى مجال السياحة انصح بزيارتة .
الصفحة السابقة 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14الصفحة التالية

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى