غير مصنف

قصه واقعيه اجبروه والديه انت يتزوجها وهي حامل فشاهد رد فعله وما حدث لها قصه تقشعر لها الابدان

 

على الناحيه الأخرى كانت تقف مع احمد الذى يصغرها بعام جارها وهى تضحم معه بخفه: لا شد حيلك يا دكتور انت لسه فى سنه أولى كده اجمد اومال لما توصل رابعه بقا هتعمل اييه

ضحك بخفه: مش عارف والله انا كنت واخدك قدوتى فى كليه الطب دلوقتى بدعى عليكى

قاطعته بصدم#مه: نعااام

ابتسم بتوتر: قصدى بدعيلك

ضحكت عليه: خواااف

اندمجوا فى الحديث ولم يشعروا ببركان الغضب الذى يقف خلفهم وصرخ بصوت جهورى افزعهم: آيه

نظرت خلفها بضيق من وجوده بينما هو عيناه تفترسها بغضب: اييه الى نزلك من غير ما تقولوى يا هانم

نظر له احمد باستغراب: انت مين يا جدع انت

نظر له مصطفى بغضب وسخريه: خطيبها وجوزها قريبا يا محروس

نظرت له آيه بتحدى وغضب: بقولك اييه انا انزل وقت ما عايزه انا مش جاريه عندك اقولك على حاجه كمان انا مش خايفه منك يعنى اعلى ما فى خيلك اركبه

ثم تركته كالحمر المشتعل وغادرت من امامه بينما احمد نظر له بهدوؤ: على فكره دى اكبر منى يعتبر اختى الكبيره عن اذنك

ثم تركهه ايضا بينما هو ينظر الى طيفها بغضب: والله لاندمك يا آيه على كلامك دا………..

كان يجلس على مكتبه وهو يتابع بعض الاوراق وفجاه غزت عقله زمردتها المشتعله وابتسامتها التى راها اليوم أخيرا ولكنه فاق على خطوات تقترب منه، رفع راسه ليجد نوران تقف امامه بهدوؤ وتنظر له بإبتسامه، وقف كالمص@عوق واقترب منها بسرعه: نوران انتِ كنتى فين كل دا انا دورت عليكى كتير مكنتش لاقيكى

ابتسمت بخفه: انا بجيلك لما بحس انك محتاجلى

مسك يديها بحب: انا محتاجلك دائمًا يا نوران

وضعت يديها على يده الموضوعه عليها وابتسمت بهدوؤ: بس فى غيرى فى تفكيرك يا ثائر

عقد حاجبيه بتوتر: لا يا نوران انا مش بفكر غير فيكى

: انا عارفه حجات كتير انت متعرفهاش يا ثائر خلى بالك من تميمه

نظر لها باستغراب: لييه بتقولى كده

ابتسمت اكثر: علشان هى طيبه وتستاهل تعيش براحه شويه اوعى تزعلها وخليك معاها وجمبها انت فاهم

شعر بالتوهان والاستغراب: انتِ ازاى تقولى كده يا نوران

مسكت يديه بقوه: بكره تعرف يا قلب نوران.

بعد مرور عده أيام…..

كانت تسير فى المول بفرحه وسعاده وهى تذهب لكل محلات الأطفال وتنتقى الكثير والكثير حتى وقفت امام محل ملابس اطفال صغيره ومسكتهم بفرحه: الله شوفت يا ثائر

شكلهم حلو اوى

اقترب منها بابتسامه: اااه هاتيها

هزت راسها بموافقه ووضعتها فى الصندوق، نظر لها بصدم#مه: تميمه

نظرت له باستغراب: اييه

ابتسم بمرح: انتِ جيبتى من الطقم دا خمسه هتجيبه منه تانى انا كنت بهزر

نظرت الى العربه الى يجرها الممتلئه باشياب الطفل بخجل: معلش من فرحتى بعبى اى حاجه قدامى

وضع يده على راسها بحنان: ولا يهمك هاتى لفريده كل الى انتِ عايزاه

رفعت عيونها عليه بغيظ طفولى محبب الى قلبه: برده فريده

هز راسه بمرح: اااه الصراحه حبيت الاسم دا أوى

نظرت له بغيظ وخرجت خارج المحل بينما هو جرى خلفها بضحك: استنى يا مجنونه هفهمك بس

بينما فى اثناء خروجها خبطت فى شخص كادت انا تعتزر ولكن عندما رفعت انظارها إليه كانت الصدم#مه الجمتها نظرت اليه بدموع وصدم#مه: إنت هنا!!!!!!!

لتكملة القصه اضغط على الرقم 32 في السطر التالي

 

موقع كامسترو للسياحة العالمية من أفضل المواقع فى مجال السياحة انصح بزيارتة .
الصفحة السابقة 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54الصفحة التالية

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى